TORsDAG = SkOLAN OCH SEDAN STAN!

Tjaaa :D

Drog till idrotten och då fick vi först spela bedminton. Så jag och eve spelade mot sigge och ferhat, och såklart så ville de slå vad om pengar -.- så vi sloga vad om tio kr. Så det vart ju iaf spänning :p men aa vi förlorade ju. och det gällde ett poäng bara -.----  fyfan! HAHA! men sen gjorde vi lite annat på idrotten. Det vart inge basket som jag hade hoppatS på =/.

lite senare...

Lite senare i skolan så hade jag musik och tre feta arbetspass i rad -.- ,men vi gjorde inte så mycket eller jooo.. Gulle pluggade iaf som fan ;) Men annars så var det bara sitta och låtsas att läsa.. elelr jag läste ju lite men inte alls mycket om man jämför med hur mycket tid vi hade på oss :P

Sen drog jag hem vid kvart i tre kanske? och då fixade jag lite grejer här hemma =) sen mötte jag sinem, vi drog in till stan. hon skulle köpa en grej där, fett coool den var :D Sen köpte jag några grejer där också. Och efter det drog vi mot tbanan.

PCH SÅKLART! så ska det  vara något fel på tbanan -,- så tbanan stod typ i aspudden i typ 10 min ? -.- men aa vi stod ut iaf :P så jag kom väl i stort sätt hem nyss =)







HAHAHAHA bild från förra året XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback