TISDAG!!!

tjenare..
då var provet gjort! hoppas att det gick bra. aså nöjer mig med G. pallar bara inte ha omprov i slutet av maj :S men iaf så var det typ en vanlig dag i skolan. sen när jagk om hem gjorde jag inte mkt alls.

Lite senare tträffade jag seher och gulle. vi drog till coop skulle köppa kattmat XD haha, men iaf sen träffade vi även på kemal sipan och junior ;) men sedan drog vi hem och det var inte så länge sen jag kom hem egentligen, en halv timma kanske? =) men whatevEr, ska lyssna på musik nu ciaooo <333





en kylig dag på sommar lovet!! sakanr grovt ==) men snart e det sommar lov igen och då kommer det gooooooooda tidetR  :D så det ser jag fram emot !!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback