KORT SKOLDAG! (SKÖNT)

TJOHEJ GOTT FOLK :D

Idag började jag nio.. försov mig som vanligt :/ men skiti skoldagen hade bara klassråd no. idrott, so sen hejdåå skolan för idag :D så skön dag! tror måndag kommer bli min favorit dag i skolan. Vi har ju ändrat schemat lite annars brukar vi sluta kvart över 3 men vi har ingen slöjd den här terminen sååå JEAAAAAH :D

Just nu försöker jag bara hålla mig vaken tills träningen börjar, har saknat träningarna faktiskt! men nu ska jag vänta tills top model börjar så jag har något att göra sen får vi se! kan göra vad som helst.. men inte SOOOOOVA!!! för då kommer jag inte kunna somna på kvällen sen =)

Sammanfattning av vad jag ska göra :

Kolla på top model
Låta tiden rinna iväg till den blir halv sex och börjar göra mig i ordning
träna
komma hem
plugga som fan!!!
sova!!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback