FÖRSTA SKOLDAGEN!

CHA CHA DIVA'S ;D


Drog till skolan och första lektionen var no, SHIIIIIIIT.. Kunde verkligen inte hålla ögonen öppna :D var så TRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTT. tänkte  bara på sova sova sova så jag jäspade hela tiden ;$ hahaha.


Efter No´n hade jag matte... -.- kuuul när man e överdrivet trött ju ?? men tiden gick ganska så fort så det var inte så stora problem. Efter det skulle det vara arbetspass.. men jag tror inte det blev något arbetspass för oss :P ahah vi satt och snackade om typ.. ehmmm äckliga skaldjur och sån skit XD hahah typ allt möjligt.


Sen var det lunch så jag drog till matsalen där satt jag och eve med de andra tjejerna. Vi snackade om ttyp allt. hahahahah var tvungen att snacka som en papegoja.. -.- annars hade jag väl somnat av tröttheT :D men sedan på rasten fick vi veta en grej av raffa som chokade miG TOTALLLLLLLLLLLLLLLLLLLTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!! hAHAHAHAHHA XD.


 OCH SISTAAAAAAA LEKTIONEN!!!!   så jävla skön kännsla, älskar att veta att det e sista fucking lektionen =) man blir glaaaaaad :P man iaf satt med raffa och eve och kollade typ på olika ögonfärger haha vi typ drömde om att vi hade blåa ögon HAAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA XD men iaf sen blev det fight mellan två kilalr hahahah garva som fan, det såg så roligt ut :D men nu har jag väl skrivit för mycket :/ ?


MEEEEEEEEEEEN PEEEEEEEACE ;)








bild från idag. hahaha var så trött :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback