2011 =)

TJENARE TJENARE!!!

Haft e´tt nice nyårsfirande/ start på det nya året? =) Själv hade jag skit kul med firandet. var hemma med familjen kusinera och så.

 dagen började med att jag vakande ganska sent  sedan gjorde jag mig färdig och sen sminkade jag mig och sånt =) sen satt jag och snackade med syrran och flera till =) sen innan vi skulle käka så tog vi några shotts. Sen käkade alla och så. efter det var klockan typ elva så vi satt och  pratade och väntade på tolvslaget.

 Och sen när det var tio sek innan tolv slaget räknade vi ner hahah alla skrev fett roligt :D sen skålade vi och gick ut och kollade lite. Sen lite senare drog jag till eve. Kom hem vid halv två tiden.

Kom hem och joina de andra hahha började snacka och sÅ =) var nog uppe tills typ 6 på morgonen och sedan lade jag mig vid halv sju och somnade typ sju XD. Men värre saker kan ju hända hehe ;)

Jag hoppas ni ått en bra start på det nya året.


Och juste sorry för bad update. Men hade ingen ork att blogga XD


Min syrra kommer skicka bilder från nyaår lite senare. Så deet blir väl förmodligen så att jag laddar upp några här på bloggen men puss på er :******





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback