Skön dag hos gulle-o <3

Tja på er!

i skolan  hände inget spec, så ni tycker nog bara det är tråkigt om jag ska börja snacka om det hah!

Men efter skolan hade jag inga nycklar och ingen var hemma, VAR UTLÅST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så då hängde jag med eve och sinem till skär, där möte vi busra. Vi var där för att köpa något åt gulle eftersom hon fyllt år´


när vi kom dit satt vi typ och käkade haha. Sen satte vi på musik och började små dansa lite här och där. hhhahah det var skit kul iaf ;) efter det sjöng vi för henne och käkade tårta.

Sen blev det danza danza lite och bilder XD de kommerj jag ladda upp antingen idag eller imorn!

Men kvällen vart lyckad!

kom väl hem vid 11 tiden någon gång ;)


Hoppas ni haft en lika bra fredag som jag haft!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback