KUNGSBERGET!!!!!!!!!!

Dagen började med att jag gick up KL FEEEEEEEEEEEEEEM :O -.-!!!!!! var verkligen tvungen att göra det eftersom vi skulle till kungsberget och åka slalom med skolan.

När jag mötte gulle och eve så ramlade jag -.- DET VAR GLAS HALT UTE!!! seriöst.

När vi väl hade kommit till bussen så var det så halt så vi var tvungna att hämta grus -.- kändes seriöst som militära ungdomaR HAHAHAH XD

Vi  kom iväg vid halv 8 fatän vi skulle åkt kl 7!!!!!!!!!!!!!!!! :O


När vi kom fram fixade vi utrustning och skit sen satte vi igång med åkandet. hahah det var jag eve och gulle som åkte första rundan. Vi skulle föröska lära gulle åka och sådär :D men efter det käkade vi. hade sällskap med eve gulle felipe och sigge. Sen när vi satt och käka så kom kenan och christos och började hota oss :S hahaha om att om vi inte tävlar mot de bla bla bla!!!!!!!!!!.

Efter det hade jag fått såna jävla skavsår så jag satte mig i en stuga. chillade där med gulle. Sen sista trekvarten drog jag eve sigge och sempan  och åkte några rundor HAH! fett kul aså hahah!


Efter det fick vi skynda oss som fan för att hinna byta om och gå iväg till bussen.


på bussen var det KRIG! mellan mig eve och kenan. OOOOOO VILLE BARA DÖDA HONOM! vi tar han imorn tror jag!


men kom väl hem vid 7 tiden så skönt efter en härlig dag. och imorn är det fredag vilket känns super duper skönT!


det finns bilder från idag.. men de har eve på sin kamera. jag tror jag får de imorn. ladadr upp de då.

puss <4



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback