TUNG DAG ASo:D

tjenaaaaaaare

gick till raffas fest som sagt.
riktigt lyckad fest!!! :)

först satt vi bara snackade och sså. sen blrjade alla gå upp och dansa hahah alla fucka ur . fett kuligt XD
dansa säkert i över tre timmar i streck. sen öppnade hon presentera och efter det började folket dra hem.
och jag gulle raffa nadine  ebru clementin brako jonathan bella och louris  gick ut och fixa vp. sen satt vi med högsta volymen på och chillade .
sen drog ebru och clementin hem. och sen drog gulle och sedan louris. sen gick jag rafa och nade upp till centrum raffa träffade sin kompis hahah . och efter det drog jag hem . kom hem vid halv ett tiden'

puss puss ha det bra <33













jag o raffa slandö 09 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback