SVENSKA PROOOOOOOOOV

hejhej
kom hem vid kvart över tre tiden var tvungen att stanna kvar i skolan för o göra klart svenska prvoet -.-
fett jobbigt skrev  5 och en halv sidor.


men iaf började kl 8 idag.

vakande halv 7.
duschade och så.sen mätte jag eve vid tio i 8 på morgonen.
DET var skit kallt och dimmigt på morgonen. shit. och vi hade orientering. så vi sprang runt ute.
efter det var mina skor helt helt blöta -.-
men iaf efterdet hade jag musik. vi skrev om vår låt och så.
sen hade jag egentligen spanish. men syvon kom och snackade om praon som vi har om några veckor.


sen jobbade jag lite med eng.  SEN VAR DET LUNCH SATT MED GULLE Busra eve ayse och seher ::)
sen hade vi rast ett tag.


sen hade jag a-pass då jag pluggade till eng provet.


sen hade jag ett till a-.pass då gjorde jag svenska provet!
fett skönt att vara klar med det nu...



men iaf idag ska jag läsa lite ur min eng bok som är över 200 sidor ......

sen ska jag bara chilla.


fan nästa vecka blir det prov-vecka -.-

ENG PROV ,MATTE PROV, OCH SO PROV :(((((((

men nu ska jag kolla på top model. hejdå ha det så bra :*






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback