skäris

hejhej

vakande kl sex idag men låg i sängen till halv sju sen duschade jag och fixade till mig. sen gick jag till skolan. skulle ha no prov först :O men det blev ändrat pga att min eng lärare var sjuk. så fick ha arbetspass. så jag satt och pluggade med raffa och kentosh. sen hade jag ett till arbetspass där satt jag med eve plugga t no'n. sen hade jag no prov. gansak enkelt. men efetr det gick jag till maten. satt i matsalen med eve seher gulle.
sen hade jag rast hahah seher jaga mig. haha och sen började gulle jaga mig och eve haah :D. och efter det hade jag arbetspass satt med eve och sharbel.  och  sen slutade vi fett skönt slutade halv två :D.
och efetr det tagga jag hem sen mötte jag eve gulle och seher sen drog vi till skäris gick runt och så. köpte lite smycken. och de andra köpte också . sen drog vi vid  kvart över sex. åkte till bredäng sen ttill fittja. sen drog vi alla hem. skulle egentligen till träningen. men det blev aldrig. men iaf nu sitter jag och göra spanska läxan och kollar på jersey shore. och imorn börjar min dag med idRott :))

aja ha det så bra <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback