ONSDAG .. OCH IMORN TORSDAGGGGG :)

hejhej

 

idag var jag i skolan. fick ett mesa v min lärare som sa att vi fick börja kl 9 för att det var många ärare som var sjuka och så..

på morgonen hade jag matte sedan matte och sedan lunch sedan matte och till sist media.

vi ska göra en blogg på median. så då kommer jag nog sluta blogga här och blogga där. för jag pallar knappt blogga på en blogg så hur ska två fungera XD?`?????

men iaf sen gick jag hem kollad epå tyra banks show och top model som jag typ alltid gör.

och sen chillaade jag bara. sen så blev klockan typ halv sex så jag bytte om och så sen träfrfade jag de  andra och drog t träningen. fettt jobbigt idag. men ändå roligt på ett sätt!!

men nu ska jag plugga.. kanske vi får se. men ha det så bra :**********

 

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback