OM LÖRDAG

hej på er!

orkade inte blogga om gårdagen så gör det nu isstället.
först kom gulle till mig sen träffade vi busra. sen väntade vi på evelyn. sen gick vi och handlade grejer. efetrsom vi skulle grilla haha. och sen gick jag hem fixade saker. sen drog vi till udden. men det var upptaget där. så vi gick tillbaka till fotbollsplanen/basketplanen vid eves K.  där fanns det en bänk som vi satt oss och började grilla hahahah. fett chilligt :D
iaf sen när vi käkade tappade gulle en korv på sig hahah hon vart full med ketchup jahahahah.
men sen började vi packa ihop för det vart så jävla mycketr
 mygg. vi träffade carime på vägen. sen satt vi på eves gård och kickade vp.
sen drog jag hem lämna grejerna. och sen gick jag för att träffa eve gulle och busra igen . men då skulle busra hem så vi följde med henne hem typ. sen visste vi ingte vart vi skulle gå. så vi åkte till skäris ahhaha och sen hem igen. och efetr det  satt vi oss på en gård i någon båt ahah fett chilligt walla :D
vi satt där och snackade. sen sprang vi runt i hela fittja hahahahahahah idioter jag svär. iaf sen skulle eve hem så jag och gulle drog till henne satt där lite sen följde vi med hennes syrras kompis hem.
och efetr det satt vi och snackade lite. sen drog jag hem vid halv tolv tiden tror jag :)

bilder kommer sanrt <333



busra och jag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback