KOM NYSS HEm

hejhej

kom precis från träningen.
men iaf började kl nio idag. men vakande typ tjugo över åtta så jag fick skynda mig. små sprang lite till skolan hahaq. iaf så hade jag klassråd. där lärarna bestömnmde att jag o eve ska vara årskursrepresentanter -.-
men jaja vad ska man göra.
iaf sen hade jag so. då gick jag och eve till centrum skulle ta broshyrer om olika partier.men tyvär så var det stängd så vi drog till klassrummet slutade exakt typ så vi gick ner till idrotten. vi körde typ bara kondition idag .
sen lunch rast. då låg jag o eve i korridoren och sov :O
alla lärare kom dit och sa "tjejer sover ni"
HAAHA :D
och sen hade vi no så vi gick dit sen när vi kom in i klassrummet så hör man någon säga "är det inte sovarna" hahah :p
iaf sen skulle man blanda syra med bas . så man var i grupper. jag var med eve och kenan

oj det här skulle jag skrivit i måndags men glömde publicera det :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback