JAAAAAAAAA! INGEN SKOLA IMORN!!!!!!

hejhej!
började kl 8 idag. första lektionen var no.
den var så jävla långtråkig..
iaf sen hade jag matte. man skulle jobba i grupp med någon.
så jag var med eve.
man skulle kasta en boll uppifrån och mäta hur långt den studsade o sådär ahah.
efetr skulle vi kolla på någon föreläsning. det var faktiskt ganska kul i början men sen satt man ju still för länge shahah. så då vart det lite tråkigt. haha.
sen lunch var med gulle för det mesta-
sen hade jag engelska . vi skulle göra en film.
det gick snabbt.
sen kollade vi på alla filmer .
och sen slutade jag vid tjugo över ett
fett skönigt :D
men jag gick ändå inte hem.
jag busra och eve satt och chillade . men jag var överdrivet trött.
men iaf så kom jag hem vid  halv fyra typ.
kollade på tv och gör det än.
men kl sex ska jag till träningen. ska vila tills dess.
hadet så bra!!!!!!!!!!!! :*















JUSTE SÅ SKÖNT INGEN SKOLA IMORN !!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback