HANN INTE XD

shoo
hann inte göra ett inlägg fifan. exakt när jag skrev "ooo bloggen" så kom busra och gulle så jag avslutade inlägget med en kort mening XD
men iaf tidigare idag så mötte jag eve sen åkte jag till tc och från Tc till Rinkeby.
eve köpte lite grejer därifrån.
sen tagga vi till skäris såg fett många där.
vi såg raffa,sarah,gamze,nadine,idil,riben,civan, och firat. vi såg fler också men kommer ej på XD
men iaf vi gick runt typ. sen efter ett tag drog vi till fittja träffa sinem och seray hälsade och så. sen träffade vi gulle och busra. vi bestämmde att vi skulle ut senare. så jag gick em chillade och så. sen eftert ett tag kom de till mig så fick avsluta inlägget hehahah_:D
iaf vi gick runt och så. tagagrde till coop hahah inget liv.
lite senare gick busra hem då var det bara jag eve och gulle. HAHAHAAH RIKTIGA IDIOTER VI ÄR.
vi sitter på en gård och sjunger alla möjliga låter när folk går förbi.
vi tagagde till konstgräs och gick runt överallt.
sen gick vi tillbacka till vår plats och började sjunga hahahahahah
men när gulle gick hem tagagde jag o eve t centum. då såg vi sigge och gänget dom skulle spotta på oss haha.
och sen sprang vi och peka fk u HAAHAHAH :D
men sen drog både jag o eve hem.
 det är skit kallt ute :/
men iaf ska dra o käka ciauuuu <222222333



bilder från de närmsta dagarna kommer lite senare puss§






hahahahah XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback