------------------------------.------------------------

hej påer!

har inte bloggat på några dagar. men ska berätta lite kort om de dagarna..



Lördag

träffade eve vid .. kommer int ihåg. då skulle vi dra in till stan. men sen kom vi på att vi kunde tagga till kista isst så vi taggade dit gick runt och så. sen drog vi till stan och träffade några kompisar. chillade runt lite med de. och sen vid halv tio tiden drog vi från tc. sen kom vi nog till fittja vid kvart lver tio eller nåt. vi taggade hem till mig och snackade och så, och sen drog eve någon gång vid elva :)

 söndags vaknade jag ttyp kl tre XD
och efter att jag hade vaknat chillade jag bara  sen lite senare ringde gulle mig så jag duschade snabbt sen fixade mig ännu snabbare och sen drog jag och mötte gulle. och då hade jag fått mess av raffa så hon mötte mig och gulle sen promenerade vi t eve och snackade ochsen luffade vi bARA RUNT :)

Måndag

fvakande på morgonen (för sent)
var osäker på om jag skullle t skolan eller inte.
haqde jätte ont i halsen. men sen tänkte jag skiti jag går bara. så jag gick hade klassråd.
vi kom försent som vanligt.
sen satt vi och lyssnade bara. och sen slutade vi. hade so skrev lite grejer om vänstern.
sen hade vi idrott så vi drog t idrotten. först spelade vi basket hahah värsta laget vi va hahah :D
sen fick vi springa 6 varv på planen.
och efetr det hade jag lunch satt med tjejerna. sen en liten rast innan vi gick in på no'n
.
fett tråkig lektion haahhaha.
sen sista lektionen (äntligen)
syslöjd. jag har börjat göra en mösssa ska göra en ölite spec mössa hahaha ;)



men efter det tagga jag hem med eve.
hade typ feber. så jag la mig och sov. igentligen skulle jag t träningen. men mådde inte så bra så jag avstod.
ja och nyss var min syrra här . hon gick precis. men nu skA JAG HITTA PÅ NOGIOT CIAUU:********











bild från förra sommAREN TYP xd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback