TRÖTT

shena!
allt väl mer ?P?? :)

iadg vaknade jag kl sju duschade och så . sen träffade jag eve vid tio i åtta.
hade svenska på morgonen.
gjorde klart några uppgifter.
sen skulle jag egentligen ha matte.
men vår matte lärare  var sjuk så vi fick ha arbetspass.
jag jobbade med eng.
vi har muntligt prov tyå nästa vecka tror jag.
iaf efter det drog jag eve och gulle till coop. haha.
sen kom vi till skolan började SKRIKA HAHAHAHAH FETT ROLIGT !
"AVELIN" :D bästa!!!
iaf efter det hade vi någon tre timmars lektion.
det var någon man som skulle snacka om graffiti och lära oss lite.
det var helt okej. :P
iaf sen efter det så slutade jag. kl var nog runt tre.
jag och eve drog till skåpen.
hahah börja dansa sjunga allting ahahahahahah.
sen skulle jag bära upp eve på skåpen också ha.
sen ringde krigaren gulle mig haah :D skön är hon ju!!!
sen skulle vi hem då låste vi ut kemal mayar och louris :P.
haah sen drog vi hem.
när jag kom hem kollade jag på simpsons 2 avsnitt. och sweet sixteen.
nu ska jag lyssna på musiiiiiiiik brudar och grabbs !
ha det underbart!






Kommentarer
Postat av: Gullle

Saraaaaa dina ögooonnn!!! dem dödarrrrr <3333

2010-10-20 @ 15:23:33
Postat av: sara



DINA DÖDAR SÖTNOS! <3

2010-10-20 @ 21:26:06
URL: http://saraettfyrafem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback