TRÖTT!!

shenaaaaaa!!!!
Idag drog jag t skäris. träffade på carime där hah. sen skulle vi egentligen dra till alby och kolla om en grej fanns där men det vart inte så. sen gick vi till gulle. snackade med henne och så, sen drog vi alla hem. var hemma en stund snackade med min mamma och bror lite. sen mötte jag gulle. fixade vp'n sen kom eve också och vi drog till eves gård och rökte vp. sen gick vi och lämna grejerna hos mig sen drog vi in i tvättstugan. hahahah vi dansade och allt XD. sen när klockan vart tio i tio så blev jag o eve skit sugen på choklad så vi sprang till coop på kanske 4 min AHAHAHAHAH krigare vad ska man göra ;) sen chillade vi bARA LITE UTE. sen drog gulle hem jag och eve satt och snackade lite. sen drog eve också så jag drog förstås också hem :* kom hem vid halv elva. sen kollade jag på en film som var på tv. sen  käkade jag och mer har jag  inte gjort<3.
jajaj ciauuu. juste HAHAHAH jag o eve tog några bilder i fredags hahaha. kommer ladda upp de när jag lagt in de :):P








HAHAH GULLE MAA BROEE ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback