TRÄNING

ääääääh är helt död :)
var i skolan idag. första lektionen var no. det var okej. men var fett trött.
sen var det matte. tiden gick faktiskt skit snabbt när man jobbade hela tiden.
sen hade jag eng. ska ha muntligt prov nästa vecka. så vi tränade på att snacka. sen hade jag o eve inget att göra så vi satt och pratade vardags snack på eng . hahah. sen vare lunch. satt med eve. sen på rasten sprang vi runt med ballonger och grejjer. skrek som vaknligt hahaha så jävla roligt :D
sen hade jag eng igen. då snackade vi lite först. sen hade vi hörförståelse test. och efter det skrev jag bara klart min sammanattning. sen snackade jag o eve i typ en halv timme på eng :P
sen slutade jag . aså glömde bort att ajg hade media så jag drog hem hahahahahah! kom på det exakt när jag kom innan för dörren.. :O
men gjort e gjort :D.
sen chillade jag kolla på simpan 2 avsnitt. sen sov jag någon timme. sen vakande jag mötte gulle och sen mot träningen. det var skit jobbigt idag. vi sprang typ hela tiden.
men nu e det över så inget o klaga över.
iaf så ska jag fortsätta spela high music !!! :D
ha det så bra !!






JAG ÄLSKAR DIG <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback