TISDAG!!

shueeeez :D
 
började kl 8 idag. träffade eve . vi drog till skolan hade sv först hahaha. jag garvade åt allt :P. sen var det MATTEPROV  fifan . gick skit säkert. men iaf efter det var det spanska -.- men jaja sen var det lunch. då var jag med eve . vi var lite överallt. och efetr det hade jag extra matte. lärde mig faktiskt något :)! och sista lektionen var bild. men jag och sharbel stog och kollade när eve och kenna spelade fotboll. hahah de slog vad om pengar och grejer . hahah riktig action. iaf sen hade jag bild. shit...... man skulle vaqra kalr med en uppgift och jag hade tapapt bort den så jag började om. den vart helt oke.. men sen drog jag t rast hallen vänta på eve sen drog vi hem. skulle egentligen träffa en kompis. men det blev inte av. isst ska jag kolla på tv och chilla. och så måste jag ju plugggaaaaa! HAR muntligt eng prov imorn :/ men nu ska jag snacka med sötnosen ciauuu :*<3






GAMMAL BILD :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback