OM LÖRDAGEN :D

godkvälllllllllllll!!!!!!!
kan fan itne sova :S- vad fan ska man göra liksom??? nee juste det finns inget aså dör av tråkigheten -.- men jag får väl stå ut tills jag somnar :D. men iaf ska berätta lite om lördagen vad jag gjorde osv. Eve kom till mig vig tre tiden. vi chillade hemma hos mig ett tag sen drog vi till centrum köpte comviq kompis XD och hon hanldra till sin mamma. sen drog eve hem till sig och jag till mig. sen kom hon till ,ig igen efter typ en kvart. sen tvingade vi hit gulle också hihihi :*. så vi tre chillade här. vi skullle egentligen kolla på film men det blev inte så. Vi gjored musikvideos haahah aså så roligT! jag var lady gaga och eve beyonce och gulle var lite här o där sköning jag svär !!!! :D sen dansade vi till assyrisk musik, och Usher- omg VÅR FAVVO  låt  ASSÅ :D:D:D:D: hahahah sen vart vi trötta typ XD vi kollade på simpan (simpsons). sen drog eve och gulle hem vid åtta tiden. typ första gången p¨å en lördag jag e hemme vid den tiden :o. ,men efter de hade gått kollade jag på family guy två avsnitt. sen snackade jag med min mamma och så. sen käkade jag och sen har jag bara chillat kollat på tv osv :D tog bild från videosarna och sparade bilderna så kommer ladda upp de nu :D.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback