LUGN OCH NICE FREDAG!

hejhej
vaknade vid tio över 7. duschade och så. sen fixade jag mig. sen drog jag och mötte eve.
Första lektionen var hemkunskap.
fett nice!
haaha vi gjorde frukost och det passa ju bra XD.
jag och eve väsrta kockarna .
men iaf sen hade jag svenska då jobbade jag med något papper.
sen var det a-pass=arbetspass.
hade ENG PROV DÅ !!!!!!!!!!!!!!!!
var skit stresssad. men det var enkelt !
men sen vare lunch. käkade och sen drog jag o eve hem. vi skulle åka till prao platsen och fylla i papper.
men hon var ej där ! jobbig situation aså.
iaf  så åkte vi till telefonplan träffade riben där sen åkte vi till stan han skulle till farsta så vi sa hejdå. sen träffade vi några kompisar, vi chillade med dem ett bra tag. sen vid sju tiden drog vi till pendeln klev av i huddinge. tog bussen till fittja därifrån.
sen gick ajg hem käkade och byttee om sen träffade jag eve och gulle.
vi drog först till centrum. handlade grejer sen gick vi och satte oss vid en bänk.
fett chill aså.
med musiken och allt.
sen tröttnade vi på att dansa och så. så vi drog till mig och hämta fotboll. sentill planen. hahaha dansa , spela fotboll allting. vi tog också fullt med bilder och så :)
de kommer eve lägga in så jag får baxa dem från henne lite senare när hon laddat upp dem :)
hehehe. men idag hare faktiskt vart en skön och lugn fredaag.
kom hem typ nyss.
så skönt!
ska snart ner i mitt rum under täcket och kolla på någon film eller så.
riktigt chilligt.
men bilder kommer nog sen får vi hoppas på :)
ha en bra kväll era party animals ;))))))














BILD 1 : carime eve och jag <33
BILD 2 : EVE OCH AJG <33


Kommentarer
Postat av: Sharon<3

snygg blogg!! ;)<3

2010-10-10 @ 20:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback