JEEEEEEES!!!!!!!!!!! GRABBS IMORN ÄR DET FREDAG!!!!!!

hej på er  era cockroach ;)) hahah

just nu ligger jag i sängen och chillar. ska snart sova lite. ingen villä ndå tagga ut idag.
men iaf så hade jag idrott på morgonen. sen musik. AHAHAHAH vi spela in vår låt bästa !!!!! :P
sen hade jag spanska -.-
hahah fett tråkigt. eve  ställde sin klocka på rigning så tiden skulle gå fortare XDDDDmen iaf sen var det lunch.
sen hade ajg a pass. jobbade med eng. sen var det rast hahahah. FETT KAOSIG RAST!!!!!!!!
alla sprang på varandra. jag och eve tog ner ali och alla jaga varandra. hahahah action hela tiden!
sen hade jag ett till arbetspass. då jobbade jag med matte. vi har prov nästa veccka så.. det är väl lika bra att plugga på!!!
sen slutade jag vid halv tre tiden.
drog hem med eve och gulle.  sen dess har jag bara kollat på top model. fast har redan sett de avsnitten som går nu förtiden -.-
och nu börjar jag bli trött så jag måste sova hahah :D.
och jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. imorn är det fredag!!! älltid skön dag!
aja bloggar väl sena<re eller imorn ciauu <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback