IGÅR=VÄSTERTORP IDAG=SAMTAL

hejhej

sorry för jag inte blogga igår. men palla inte.
men iaf igår gick ajg o eve från skolan. åkte till liljeholmen tog därefter tbanan till västertorp.
sen gick vi till prao stället.
så king skönt ställe aså :D
bästa !!!!
men iaf efter det tagga vi till lilje och käka. sen drog vi hem chilla sen träffades vi igen och drog t träningen med de andra ! :D
sen gjorde jag inte mycket mer..



och idag vanlig skol dag. men var kvar i skolan till halv fem tills min mamam kom. hade samtal och så.
sen kom jag hem vid halv sex.
sen var min syrra också här så snackade med henne och så :D
nu kolalr jag på matchen.. men oj oj ser inte bra ut för sverige :(((((
men vi får hoppas på det bästa :D jajaj ciauuu





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback