HAR TRÅKIGT ;D

kan inte sova -.-
 men ska svara på någon fråge skit jag hitta XD



1. Vad är ditt mellanamn? Har inget.
2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? ingen aning. får väl nöja mig med mitt XD
3. Är du i ett förhållande nu? nej:D
4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? 
5. Vem var du tillsammans med sist? den sista jag vAR TILLSAMMANS MED :p
6. Varför tog det slut?
7. Har du haft ett seriöst förhållande? JEAPP
8. Vem vet mest om dig? maa grabbs :P
9. Vad gör du på fredagskvällar? ALLTI MED DOM BÄSTA!!!
10. Bästa filmen du någonsin har sett? finns så många :D
11. Har du haft sex med fler än 2 personer? HAHAAHA WTF? nej
13. Har du testat droger? nej olm :o,
14. Röker du? testat
15. Snusar du? testat
16. Saknar du någon just nu? inte va jag vet...
17. Hur mår du idag? Bra , men trött fast går inte att sova :D
18. Hur många tabletter tar du dagligen? inga???
19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? ohuuuu mkt
20. Bästa minnet från sommaren? ALLT!!! 
21. Sköter du skolan? jaa typ.??
22. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? mamma,vänner?
23. Vilken klass går du i nu? 8ANNN
24. Vilken skola?fittja skolan
25. Har du lätt att få folk att skratta? hahah aa för jag e så dum
25. Cider elller öl? Cider;)
26. Vad tror du är livets mening? det har jag ingen aning om :D















Kommentarer
Postat av: evelina larsson

Hej

du har vunnigt en sak på min blogg kolla efter.

2010-10-21 @ 21:35:46
URL: http://evelinaislarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback