GODMORGON!

igår orkade jag tyvär inte blogga. förlåt för  det. Men jag vaknad vid halv tolv- har duschat  och så. Ska snart torka håret :). sen ska jag messa nå¨gon och bestäma nåt :D.
men ska berätta om gårdagen.var ju först i skolan hade hk. vi gjorde något bröd. sen efter hk'n hade jag sv. sen so. sen lucnh och sen so i 30 min- så slutade vid ett! fett niCE!!!!!!!!!!. då drog jag o eve hem. sen duschade jag och så. sen kom gulle och busra till mig. så möttte vi seher. sen drog vi till skäris. allla köpte typ lite grejer.
sen när vi kom till fittja drog jag hem - sen träffade ajg seher och gulle sen drog vi till eve . och sen vidare till max. och sen tog vi tbanan från masmo till fittja eftersom det var så fking kallt!. I tbanan träffade vi ayse ebru och bella XD- men sen gick vi av i fittja. då drog seher hem. så jag eve o gulle luffa runt lite hade skit tråkigt. det fanns verkligen inget att göra igår. vi som alltid brukar hitta på massa grejer. men idag fanns det inget att göra XD.Gu0le var tvungen att dra hem vid halv tio. så jag och eve fortsatte att tänka på vad vi kunde göra och tillslut drog vi bara hem till mig och satt vid datorn och lyssna på musik. eve drog hem vid 23.00 tror jag.
och efetr det snackade jag barqa lite med min mamma sen somnade jag :o. Jag hoppas i alla fall att lördagen blir bättre än fredagen! Ha det så bra!

NÅgra bilder tagna igår. Fredagen 22/10





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback