FREDAG,LÖRDAG & SÄNDAG

hej på er !!

jag tänkte berätta om helgen plus fredagen :)
så jag börjar väl.



SKÄRIS

FREDAG: vaknade jag skyndade jag mig mötte eve. drog till skolan.
hade hemkunskap.vi gjorde taco pankakor . inte så gott, men iaf sen hade jag svenska,sedan lunch. hahahha jag o eve slog kenan och ali!  sen var sista lektionen so också. läraren snackade bara så vi gjorde ingeting.
sen slutade jag . gick hem med eve. när jag kom hem duschade jag och så. sen skulle vi dra till skäris så vi bestämmde tid vid 4 då alla träffades, det blev jag,seher,busra,gulle,och eve som drog.
när vi kom dit drog vi bara runt och så.
sen komvi hem typ vid sex.
chillade hemma till sju, sen drog jag o mötte eve o gulle vid sju tiden :D
vi var å väg mot brunna men ångrade senda oss eftersom kylan tog över XD. så jag kom nog hem vid halv elva tiden om ni bryr er :P

MÄRSTA


 LÖRDAG: vaknade kl tio  duschade och så. sedan mötte jag eve vid halv ett tiden. vi tog tbanan mot ropsten, klev av i skär, skulle göra en grej. sedan klev vi på ropsten igen och klev av i tc. därefter tog vi pendeln till märsta.
sedan väntade vi på någon fking buss som precis hade gått.
sen tog vi bussen och mötte upp anton och cole. vi drog hem till anton och chilla där. sen vid halv nio tiden tog vi bussen till mäsrta station och pendeln till tc och sedan tbanan till fittja. så jag kom nog hem vid halv elva, kom hem och käkade och så. kollade på tv sen somnade jag.



SLAPP DAG


SÖNDAG: vaknade halv ett duschade och så. och nu sitter jag bara vid datorn. ska snart upp och käka. sen händer det nog att jag kanske drar ut en stund senare. puss!


bilder från lördag kommer in senare!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback