FREDAG + YÄÄÄÄÄÄÄÄÄH HÖSTLOV ÄNTLIGEN!!!

SHUEEEEEEEZ<3
Idag var jag i skolan. hade hk. vi gjorde vegetarisk mat och så.. sen hade jag sv. och sen lunch. och sen So. sen slutade jag vid tjugo över ett. då drog jag och eve till min dörr och satt där en stund. sen kom min granne han e typ 15-16 år HAAHAHAHAHAH. han sprang runt och hjula och allt hahahah vi dog av garv. sen drog vi inte till mig sov typ XD sen ringer det på dörren så jag blev väckt tyP :P men jaja sen drog jag o eve till coop. och efter det skulle jag egentligen följa med grabbsen till vårbyoch alby. men jag skulle nog inte hinna så kommer kanske träffa de senare :D men nu ska jag chilla !!!! HA DET BÄST..........



¨


DRIV AS USUAL :P 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback