TRÖTT!

Som ni ser i rubriken ovan... TRÖTT är ordet. Åkte som vanligt till prao platsen i västertorp -.- börjar bli SKIT     trött på att åka dit varje morgon. men iaf åkte dit. började med att gå ut med hundarna och sen satt vi oss och käkade sen efter typ en timme så kom kersti(Lärare)  dit och kollade så allt gick bra och så där.. efter det var det dags för prommenader. och efter det var kl typ tre och då fick vi sluta eetrsom vi var klara!

När jag kom hem satt jag bara med min kissemiss och kollade på tv. lite senare vid sex tiden träffade jag gulle och eve och sedan drog vi till träningen. så har min dag sett ut!  Och n u somnar jag nog snart. GODNATT får jag väl passa på o säga :***




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback