SKÄRIS x3

shaaa :* ska berätta om dagen (MÅNDAG) var i sKärholmen tre gånger.
först träffade jag carime vid halv fem tiden. vi hade tänkt åka in till stan. men jag pallade inte så vi klev av i skäris isst. vi gick runt lite . sen åkte vi till fittja igen skulle byta om  mitt line åkte hela tiden uppp. så vi kom till fittja jag bytte om snabbt sen tagga vi till skäris igen. träffade några kompisar där ocksåå HAHAAHAHAH. sen drig vi mot tbanan. jag gick hem och hon drog hem till sig. sen träffades vi efter typ en kvart. då drog vi mot skäris. sen tog vi buss till heron. där träffade vi på flera vi kände. sen haFFADE carime några boys AHAHAHAHAHHA:P eller rättare sagt de haffa henne :P  vid halv tio tiden tog vi bussen till skäris och tog tbanan. sen på tbnan var det några killar som ville lägga haff på carime. men hon gav en sån feeeeeeeeet diss HAAHAHAH. sen i vårby var det någrea snorungar som knackade på fönstret och peka .|.  hahaahha sen när vi kom till fittja drog vi till hennes mormor sen hemmåt. käåkade och messade när jag kom hem. nu lyssnar jag på musik. ska lägga upp låten jag lyssnar på just nu :D

LUUV SARA HAHAHAHA :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback