PRAO + TRÄNING OCH NU FAMiLY GUY SNART :D

TJENARE!!!
träffade eve och tog tbanan till lilje och därifrån till västertorp. När vi kom dit så var det bara handledaren där, och alla hundar förstås. Så det var jätte lugnt där.'

 Vi satt och chilla på morgonen i en halv timme sen drog vi ut med två hundar var. Sen kom jag tillbaka och tog ut en annan hund, en stor, sen kom jag tillbaka igen och tog ut en annan hund som hette MESSI haha :D skön hund :p

sen chillade vi lite gick och köpte grejer sen kom vi tillbaka och käka. och efter det torkade vi några hundra och sen gick vi ut flera rundor till, sen fick vi sluta typ tjugo över fyra efetrsom vi var klara med allt som vi skulle göra! :)

Det tog som vanligt åratal att komma tillbaka till fittja -.- men när jag kom hem satt jag och kollA PÅ TV, sen var det dags för träning så gulle kom till mig och sen träffade vi eve. det var skit jobbigt idag. men ändå skönt att ha det gjort!!!!!


Nu börjar family guy närsomhelst, ska kolla bloggar nog inge mer idag men då hörs vi ju imorn. HA DET BÄST :d


OOch juste det är redan första advent på söndag, FAN VAD TIDEN RINNER IVÄG :D:D:D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback