ORKADE INTE!

Orkade vekligen inte blogga igår efter träningen. Men jag ska iaf berätta lite mer om dagen igår och så ska jag och skriva om idag! :)


 Igår : Träffade jag eve vid nio tiden. vi drog till tbanan. där träffaDE vi Samuel,Kemal, och Yassar. Vi åkte med dom tills vi skulle av, det var chill. sen tog vi tbanan mot Fruängen. Vi gick av i Västertorp prommenerade till praktik platsen som låg e n bit ifrån tbanan.


När vi kom fram till praktik platsen chillade vi bara. satt och snackade. Sen fick vi gå ut och gå med hundar. Först fick jag gå ut med två hundar. En som hette Chucki och den ANDRA hette Alvin. Vi gick en runda på typ  km. Sen gick jag gå en till runda med en stor hund som hette Hanna! En av favoriterna fett g ullig!!!


Sen var det lunch och så.  Efter lunchen skulle vi gå två rundor till. så vi gjorde det och blev kklara typ fem i fyra. så vi fick sluta, så vi åkte hem. Sen gick jag också på träningen typ direkt när jag kom hem. Efter träningen käkade jag, duschade, och sedan SOMNAAAADE jag fett skönt. var så trött!




 
OCH IDAG:

 Träffade eve vid nio idag också. sen stötte vi på Narin vid tbanan så vi sällskapade med henne till lilje, där klev vi av. och bytte mot Fruänen.  Sen promenerade vi till praoplatsen. När vi kom dit fick vi fixa vattenskålarna. Sen satt vi bara. Det var en annan tjej som också var praktikant där. iaf sen ick vi torka en hund och föna den. sen ut på rundorna. Jag fick gå ut med Chuki och Cindy först och sen Hanna. 

sen gick vi och köpte lunch med michelle och sen drog vi tillbaka och åt där. Sen fick jag och eve Torka en till hund och föna den med. Den var så jävla seg. men såklart! den var gammal. men iaf efter det togvi de sista två rundorna, då tog vi även massa bilder som jag kommer ladda upp så fort jag får de av henne.


Nu ska jag kolla på tv eller något ciauuu:*




Kan ladda upp bilderna från igår. men vi tog bättre och många fler bilder idag.




Jag och Cindy

Eve och Thea


Jag och Thea

Thea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback