IDROTTSDAG TYP

hej på er!!
vakande kl sex. duschade och gjorde mig färdig. sen skulle jag väntaa på eve och raffa. sen skulle vi upp till cantrum och träffa ferhat. men han pallade inte vänta på oss för vi var så sega, så han drog med sigge. sen kom vi från och då spelade vi bedminton. tiden gick snabbt och så. sen efter det promenerade vi till fittja. och där ifrån tog vi tbanan till vårby. vi bowlade. jag vann , första g¨ånen brukar vara FÖR dålig annars. men ibland har man tur. haha. iaf ska bara chilla till kl blir typ halv tre. då ska jag träffa eve. och sen ska vi kanske träffa beata sen ska vi kolla på någon föreställning i skolan. hoppas det blir kul :).
men nu ska jag glra vas som helst utom att sova! får inte somna!!!!!!
jaja ha det bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback