HERON

TJENARE!!! Vadl gör ni?? själv sitter jag och och lyssnar på musik typ. men iaf så träffade jag eve vid sex tiden. vi satt hemma hos mig i någon timme och lyssnade på hög musik:d. vi väntade pågulle men hon kunde inte komma. så vi tog tbanan till skärholmen. sen promenerade vi till heron och på vägen var det ett gäng killar bakom oss som smällde en smällare hahah blev skit rädd. men iaf sen gick vi in på Spinners och gick runt där. hhahah rent ut sagt så var vi överallt där hahaha :P Och så träffade vi ju såklart flera vi kände också som vi snackade lite med. Vid halv tio tiden tog vi bussen till skäris. där ifrån tbanan. Så vi kom hem vid tio tiden sen satt vi och snacckade lite innan vi drog hem. och då kom jag typ hem vid 22:30 tiden. och nu har jag käkat och inte gjort mycket mer:) hoppas ni får en trevlig kväll!!!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback