HERON

shena!
mötte eve vid fyra tiden. vi tog tbanan till skär och sedan buss till heron. hah när vi kom dit skulle vi köpa biljetter hahah det tog hundra år :d.  sen träffade vi också raffa och paulina där.  men till slut köpte vi biljetter. hahah  sen gick vi och handla och så.och sen var klockan typ tio i så vi drog in till bio salen. chill, ddet blev SAW 3D. hahhah vart fett äcklad hjahahha :D.  sen skulle vi dra mot skär då träffade vi kenan och några andra. sen när vi skulle gå på bussen såg vi en vi käände hahah vet inte vf jag dog av garv hahah sen smittade jag eve så hon också garva haahh. men sen var vi typ i skär i 30 min-.- sen drig vi till fittja käkade där sen drog vi till gulle. och jag kom typ hem för en halv timme sen:* men ha det så bra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback