Hågelby

tjenare
gick till skolan lite senare idag. vi skulle mötas i C fem i tolv. men jag mötte eve vid kvart i . men sen tog vi bussen till hågelby. där gick vi till något hus och det var faktiskt skit roligt. aså  det var en teater som man var med på eller vet inte hur jag ska förklara men det var skit kul iaf ;). sen efter det drog jag till skolan hämtade plugg och sånt. och nu har jag suttit och gjort klart eng. det e redovisning imorn så jag måste PLUGGA -.- sen ska jag också PLUGGA till sv redosvisningen :( SÅÅ TRÅKIGT!! men nu imorn är det sista dagen sen är det prao i två veckor så skönt!!. men skriver nog senare eller imorn !!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej :)

fin blogg.

har nån gjort din header?

isf vem?

eller har du gjort den via nån hemsida?

vilken :)?



tacksamm för svar :) !!

2010-11-19 @ 17:23:10
Postat av: sara

hej:)

tack. Nej det är jag själv som har gjort den.

2010-11-20 @ 00:13:37
URL: http://saraettfyrafem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback