VAAAAAAAAY

HEJ PÅ ER !

mötte Evelyn och drog till alby, hon skulle köpa tårta, men det var stängt så hon åkte till fittja och jag stannade kvar och träffade en kompis. Men Sen träffade jag Evelyn och K-LIGAN i centrum.  Sen gick vi ner mot skolan och satt där utanför :) och sen var jag tvungen att gå hem och käka så gick hem snabbt, Men jag skulle egentligen ut senare men det blev aldirg av eftersom Evelyn inte pallade vänta.
Men imorn ska jag först åka till skäris tror jag med min mamma. Sen lite senare kankse jag och Evelyn drar till Alby/Vårby dagen. Jaja vi frå se om vi drar till båda två elelr om det blir en av dem.
Men nu ska jag sluta blogga heh :)
ha det så bra <3






WAY WAY YAVRUM :D
 GAMMAL BILD.
MEN JAG ÄÄÄLSKAD DIII <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback