TUNG DAG :))

hejhej


det blev ingen skola för mig idag.
så jag träffade evelyn och sen drog vi till hallunda hon skulle t doktorn :P och efter det ååkte vi till skäris och gick runt lite. sen åkte vi hem , vi tog tumba bussen och det tog typ 35 min för den för att komma till fittja -.-

men sen gick jag hem chillade lite , sen började jag fixa lite sen träffade jag evelyn vi taggade till tallid där träffade vi sarah och medra vi var med de lite :) sen skulle de hem så vi gick mot postängs vägen , där träffade vi kenta och umut. Vi skulle bara kicka lite vp . hahahah sköna ni e . sen efter det så gick vi mot centrum vi skulle till alby, men det var fullt med poliser där så vi gick mot värdshusvägen och de gick åt sitt håll.vi satt och snackade lite sen vid halv 11 tiden gick vi mot centrum och sen kanske vid kvaart i 11 så taggade vi hem :)
:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback