TRÖTTTTT

godkväll :D

hann inte blogga igår så får väl försöka kómma ihåg vad jag gjorde igår :D


MÅNDAG:
vaknade , som vanligt lite sent , tror jag. efter det tagga jag till skolan , jag skulle ha spanska flrst men yeaaah hon var sjuk :D haha så skönt :D efter det hade jag e jag kommer inte ihåg XD. men skiti skoldagen. Efter skolan gick jag ut med Esen & gulle , sen kom evelyn också. vi var lite här o där och chillade runt heheh :D
sen gick esen hem så det var bar jag,evelyn och gulle , vi gick runt , sen såg vi allan och armin haahah vi drev lite med de, sen taggade vi nog hemmot vid 22.00 :D.
ja det var väl allt jag komihåg!


TISDAG:
vaknade 20 i 8 hade stress fan -.- , men jag blev klar och kom i tid till skolan. Allra först hade jag Arbetspass satt ensam och chillade , hhaa sen skickade jag bilder t evelyn :D och efter det skulle jag ha spaaaaaanska -.-
men hahah hon var sjuk idag igen :D skönt så då hade jag arebtpass igen satt med mayar och evelyn vi höll på med engelskan eftersom det e prov imorn :(((((((. och sista lektionen SVENSKA :D satt och pratade med louris,evelyn,`& kenan och så jobbade jag lite`också :D och efteråt slutade jag så jävla sköööönt , så jag taggade hem med gullooo <3 sen hade jag grovt tråk så jag messade och frågade om nån ville ut . så gick jag ut med seher och sedan kom evelyn sen gick vi till skolan skulle träffa esen och de där, så jag och seher satt lite med sharbel, fast han spelade bara , sen kom de andra så vi gick ner tilll ängen och solade i typ 2 timmar :D jätte skönt , sen hade vi tråk så vi taggade till hornbach hahahahah fett tråkiga. Men gulle var skit nära på att röra en äcklig krabba hahahaha :DD , sen kom vi tillbaks och gjorde jackass. hahaha jag gulle och eve åkte ner för en backe i en vagn flera gånger knas asså :D sen filmADE  busra , efter det gjorde vi massa med andra roliga videos . sen blev det kallt så alla tagga hem typ vid 21 tiden :D. det var allt och det kommer också bilder §§§.

men ha en sköön dag :*!



BILDER FRÅN I MÅN OCH TIS ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback