tråkigt väder -.----



hej på er alla :) !


jag hann inte blogga ig¨år så .. jag berättar vad jag gjorde igår :)

FREDAG:
vaknade typ vid halv 8 gjorde mej klar och så , sen taggade jag till skolan, hade svenska först vi gjorde någon lista om vad vi skulle ge ut för personliga uppgifter, men i alla fall efetr det hade jag engelska var med mayar, och vi hade högläsning och så. och efter det hade jag rast i typ 5 min men jag trodde det var 15 min rast så jag kom försent till musiken. och på musiken sjöng vi sommar visor :PPPP det är en kort lektion "tycker jag"  så efter det var det raaaast :D och sen fick jag veta att bild läraren var sjuk så vi fick sluta kl 12.00 jätte skönt allstå :))
sen gick jag och eve hem till mig vi snackade och sen hade vi tråkigt så vi kicka vp utanför dörren sen taggade vi ner till eve hon skulle hämta lite pengar o så sen gick vi till coop eve skulle handla lite så vi gick dit snabbt, och sen tillbaks. Och vid kvart i 6 skulle vi träffa sinem så vi väntade på henne och vi höll på att dö , det var is kallt men hah till slut kom hon :D så gick vi till skolan för dom skulle ha någon show där så vi gick dit och tittade hhaha det var roligt :). efter det träffade vi carime så vi stod och snackade med henne en ganska långstund sen såg jag seher så jag gick hem med henne skulle bara göra en grej och sen träffade jag eve och carime på ängen vid 21.00 tiden vi skulle lära carime stå på händerna så vi visade henne och då skulle först eve ställa sig på händerna och sen jag på henne , och DÅ kom jag inte upp på händerna så jag gjorde s¨å att evelyn ramlade på mig XD JOBBIGT. men efter det taggade vi upp till min gård satt där och ropade på folk som gick förbi haha inget liv :D men i alla fall så skulle carime hem så då var det bara jag o eve vi satt och snackade och sen träffade vi en kompis senare och sen kom jag hem vid 23.00 tror jag , jaa det var allt :)

OCH IDAG:
vaknade typ halv 1 gick upp och kollade på film men filmen hackade -.---- så kollade bara på halva, efter det har jag faktist inte gjort så mycket , ska nog snart ner o duscha och sen får vi se vad osm händer om jag går ut eller inte efter som vädret är shit ..
men ska försöka att skriva sen .



HA DET BRA <3



BILDER FRÅN I FREDAGS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback