solsolsolsolsol sååååå skönt :)

hejhje


kom nyss hem . idag hade jag stress på morgonen men lyckades iaf komma i tid till skolan. Jag hade spanska på morgonen. Fan vad skönt vi kollade på film:). Efter det hade jag rast då jag gick ut lite med seher, och efter det var det syslöjd -.- sen rast och sista lektionen so . Skulle egentligen ha no också, efteråt. men haN ÄR I SPANIEN :D
så slapp no´n :D
men sen efter  skolan taggade jag o eve till ängen vi satt på basket planen och snackade och solade, sen  gick jag hem och satt lite ute med min syrra som satt utanför dörren. efter det så skulle jag möta eve och sedan gick vi till udden ,(ett ställe) skit bra att sola på. vi var där en stund sen ringde Armin och fråga om vi skulle ut med de:P hahaha så vi gick mot eves gård och då ringde vi carime också, och hon mådde inte så bra så vi gick upp till henne och pratade lite, sen kom Armin och så hahahahah :P  sen lekte jag mest bara med evelina, (carimes katt)men efter det taggade jag hem och nu ska jag snart in i duschen







bilder från idag :P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback