LÖRDAG

hej på er :)
länge sen. JAG VET!

men man orkar ju fan inte sitta hemma och blogga när det är så jävla fint väder ute :)-
nu ska jag iallfall berätta lite om dagen. vaknade typ halv 2 och sinem hade ringt mig så jag messade och frågade vad hon ville , och hon ville tagga ut. så vi bestämmde att vi skulle ut vid halv 4.
men vi drog typ ut 3 . Då taggade vi till udden och kicka vp en stund. Efter det gick vi hem en stund sen träffades vi igen och då messa seher mig <3 och frågade ifall jag ville ut så då kom hon också. Sen taggade sinem hem till sin "nya mobil" HAHAHAH :D iaf så träffade vi es  &  Gulle så vi var med dem. och sen väntade vi på tröga EVELYN :) men till slut kom hon så började vi tagga mot ängen. vi gick runt osv sen gick vi till fritidsgården men det var inte alls kul där bara tråk tråk så jag eve och seher gick därifrån medans esen och gulle var kvar där. vi gick och satte oss ute och prata om allting, precis allting. vi satt ute till kl 23.00 typ sen började vi gå hemmot :)

två bilder på¨mig och siri <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback