LÄNGESEN :O

hejhej
har inte orkat blogg de senaste dagarna , men jag gör det nu..
Ja iallfall
så vaknade jag halv 8 stressade som fan , sen mötte jag eve och idil , sen gick vi till skolan , hade först arbetspass hahah chill :D sen hade jag spanska, prov , hahah tro mig kommer säkert få MVG :P hahaha.
men i alla fall efter det hade jag nån drama grej hahaha roligt :D sen hade jag rast , jag och eve taggade hem en stund , sen skulle vi ha engelska men jag o eve glömde tiden HAHA så vi kom kanske 20 min försent , men sen när vi kom dit så garva jag, eve, och sergio sönder oss HAHAHAHAHA semih asså :D
efter det hade jag matte , o fan har också prov på torsdag -.- men iaf så satt jag med sergio eve och semih , hahaha :D efter det slutade jag ooooooh så skönt :)))
hahah då gick jag hem med evelyn burak & semih :) sen träffade vi carime chillade lite med henne , och vi väntade också på sötnosen sinem :D vi snackade lite med henne och så ..
sen började det regna så alla tagga hem :)
ska nog inte göra något idag , men imorn blir det skola -.- som vanligt .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback