HEMMA NU :)))

hejhej


sitter med jonte nu :P
kom hem för en stund sen. var i stan med seher,siri,och evelyn. vi gick runt och köpte lite grejer bla så köpte jag en present till min syrra som fyller år snart :) men iaalla fall så kom i hem vid halv nio tiden:) sendan träffade vi esen och gulle i C . vi snackade lite med dem och sen drog vi hem , men jag glömde handla till min mamma sp fick springa upp snabbt och göra det. då träffade  jag gulle och esen igen så de var gulliga och gav mig sällskap hem :*

nu sitter jag bara ska kanske jobba lite med mitt so arbete XD :(


bild på mig och jonas :P




Kommentarer
Postat av: Bus :P

skit fin designe syster §

2010-05-25 @ 18:03:50
Postat av: sara

tack älskling :*

2010-05-26 @ 14:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback