FREDAG! ÄNTLIGEN.

hej


Idag försov jag mig.
JAg började kl 8:40 och vaknade 8:37. Så jag fick vara skiit snabb. I alla fall så han jag till skolan, men kom några minuter försent. Första lektionen var svenska så jag gjorde klart min bok och så där. Efter det hade jag en kort rast och då satt jag med Evelyn, Mayar, Busra, Och Gulle. Sedan hade jag Engelska då jobbade jag med MAyar. Vi skulle planera en fest på engelska och skriva ner anteckningar :) sen skulle man läsa det högt.
Och efetr det fick vi sluta. Då gick jag och Mayar till musiken och då skulle vi sjunga. Fast det var bara jag, Idil, och Mayar som sjöng -.-
Men sedan hade vi lunch så jag och Mayar gick och väntade på Evelyn och sen gick vi och åt och sen skulle jag ha media, men hon säger nästan alltid att vi kan gå hem isst. Hahah vet inte varför men det är jätte skönt :)
Fast jag gick inte hem direkt utan jag satt med Yousef och kollade på videoklipp i nästan en timme tror jag :O
Sen började jag, Evelyn, och gulle gå hemmot. Och sen när jag kom hem gick jag och duschade och sen fixade jag mig. Och snart ska jag ut :)
Men skriver nog  senare
<3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback