1 MAJ

hejhej



igår skulle jag och eve åka till bredäng , men då hängde seher också med :) så det blev ju roligare, vi åkte dit , hahaha och gick runt , fett mobbat  :D. men sen skulle vi åka till majbrasan i vårby så vi väntade på norsborg tåget , ´sen åkte vi till masmo och promenerade därifrån. Sen mötte vi raffa och paulina. Och sen gick vi bara runt träffade Carime och fler till :)
Sen träffade vi kenan och dom vi stod lite med dom , sen drog vi, det fanns inget att göra nästan så vi åkte till hallunda käkade där sen skulle vi hem så vi tog alby vägen och då  såg vi en man som stog mitt på bron och var skit konstig s´å vi visste inte om vi skulle fortsätta gå eller vänta tills han hade gåttt , men sen kom han mot oss så vi sprang och gömde oss sen när jag skulle titta var han var så var han helt spårlöstförsvunnen :O
så jag och eve sprang skit snabbt över bron och hela vägen förbi biltema , sen kom vi till alby C vi avr ganska trötta då väntade vi på tbanan sen tagga vi till fittja , och då ringde vi carime eftersom vi skulle följa med henne på nån chilensk fest , men  då var den typ slut , eller det var bara vuxna så vi gick hem , kom hem ungefär halv
12
.
men nu sitter jag vaknade typ för 30 min sen ska snart ner o duscha så vi hörs!

     kan lägga in lite bilder  :D¨
 det är inte många men dom får duga








 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback