-.-

hejhej

ska berätta om idag tung dag alltså :D

vaknade av att eve messa mig och frågade om vi skulle grilla som vi hade bestämt eftersom det var väsrta vädret idag . så jag dushcade och gjode mig klar och sen messade jag eveyn och hon sa att jag skulle gå till henne så länge så jag gick till henne och sen ringde jag esen men hon skulle inte komma -.- sen gick jag och eve till gulle och hon skulle inte heller komma -.- och inte heller seher -.- sen gick vi och träffade sinem och sen gick vi och handlade grejerna sen gick vi hem till mig hämtta lite grejer sen gick vi ner mot udden. som vi kalalr det .
men det var lite konstiga människor där , det var bråk och grejer sen var det några män som kom och frågade om vi hade bira HAHAH sinem skön du e , "driver ni med mig jaoo"
sen jag ba nej sen så gick de. men dom gick förbi hela ttiden och ba hej ,
sen de går och vinkar till oss hahaha sinem fucka ur :P och sen gick de som tur . och sen solade vi lite :D och sen taggade vi hem skulel lämna grejer och sen ut igen chillade runt bara :D
MEN ! KOLLA PÅ DESIGNEN , HELT KONSTIG SKA FIXA OM DEN NÄR JAG PALLAR SÅ JAG KANSKE INTE BLOGGAR TILLS DESS , MEN VI FÅR SE .




jag idag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback