TORDAG. MEN DET KÄNNS SOM FREDAG :o

hejhej

idag försov jag mej. sen efter ett tag messade evelyn mig och sa att hon också hade försovit sig så vi gjorde oss klara och gick till skolan vid 9 tiden. direkt på morgonen hade vi bild men vi hann inte gå på bilden så vi hade matteprov :(:( suger på matten :( men iaf efter det var det idrott. och vi skuulle bada. men jag och evelyn orkade inte bada. Det är så jävla jobbigt efteråt när man ska torka håret osv. så vi gick till maxi gick runt vi hade tråkigt hahah :P
 sen tog vi bussen hem och sen ner till skolan. vår so lektion hade börjat för över en timme sen men han blev inte arg eftersom de kollade på roliga klipp :P
sen fick man slutaa ifall man ville och så kklar vill man det .så vi drog och satte oss nere i caféterian. där var Aysegul, sharbel, lenart, och karrar. så vi satt med dem och tråkade :P ?sen gick vi till biblan eftersom vi ändå hade tråk. på vägen dit tappade sharbel sin tia så jag tog den hahah . vägrade ge tillbaka den. sen gav jag den till slut och då bjöd han mej hahahaha :Defter det träffade vi siri i centrum hon skulle handla lite grejjer i skäris så vi ¨åkte dit och sen delade vi på oss. jag var med ayse vi sprang runt gick in på BR ???? HAHAHAHAHA men det var kul :P efter det kom vi tillbaks till fittja och kollade på 9orna som hade bal sen efetr det gick jag hem. så jävla skönt att få komma hem alltså :)
men det var nog allt för idag !
ciauu (L)

Juste och idag åker kenan till turkiet :) hoppas du har det bra !


















här har vi en bild på kenan cetin :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback