TACK TJEJER FÖR DEN HÄR DAGEN:)!

Hej på er !

är på super bra humör :D

Iaf så började dagen med att jag försov mig som vanligt så jag stressade som fan och var skit trött. sen mötte jag eve och gick med henne till skolan. Och då hade jag svenska så gjorde klart några grejer. Efter det engelska då jag, Idil, Raffa fick svara på frågor på eng. :) tiden gick jätte fort. Sen hade jag musik. Vi fick spela trumor :D ahahah lite kul. men var jätte trött än :pp. Sen träffade jag eve och esen. Dom skulle gå och prata med en lärare så jag satte mig vid ett bord och väntade. Till slut kom dom så vi drog til matsalen och då satt jag med bayar,bicen,esen,gulash,& eve :) och hela dagen kändes det tomt. eftersom seher är i turkiet :( saknar henne. GLÄDJESPRIDAREN JU.
men iaf efter det så gick vi och samlade in folk för att esen ville ha en gruppbild :) så vi fick ihop några hehe sen skulle jag ha media så jag och eve gick ner till mediasalen men som vanligt så var hon inte där så vår so lärare sa att vi fick gå hem och kl var bara halv 1 SÅ JÄVLA SKÖNT :)"
och då hade jag också piggnat till lite. Efter skolan ggick jag hem och väntade på att busra pch gulle skulle sluta och gå hem o göra sig färdiga.Då råkade jag somna en stund så jag var helt dööööd men lyckades iaf ta mig upp mot centrum och möte busra :). Vi gick och handlade lite grejer sen gick vi ner mot mot gulle och skulle hämta henne men hon var inte klar än så vi gick till udden så länge. och solade. MEn sen kom gulle och då började vi ta lite bildeR :P hahah. Evelyn,Sinem& esen skulle också komma. men dom var ganska sega :O vi väntade på dom i flera timmar tror jag. Men till slut ser man tre personer komma upp för kullen och sjunga: 

Ja, må hon leva!
ja, må hon leva!
ja, må hon leva uti hundrade år!
javisst ska hon leva!
javisst ska hon leva!
javisst ska hon leva uti hundrade år!
och när hon har levat!
och när hon har levat!
och när hon har levat uti hundrade år!
ja, då ska hon leva!
ja, då ska hon leva!
ja, då ska hon leva uti hundrade år!
 


JAg blev sååååå chokad. och jag kände mig som en idiot hahahahahaha :D och så kommer dom mot oss och sinem håller i en tavla och esen håller påsar och evelyn glass :O shiiit var absolut inte beredd på att se dom komma i det skicket. Men iaf så kom dom och gav mig presenter så jävla söta kompisar man har :)))
waay waay tavlan var tungtung säger jag bara :D:D:D:D:D::DD:D:D:D:h ahah och Esen hahaha skön du är aså :D haha du kan verkligen läsa mina tankar. hahah sen fick jag lite andra grejer också ;P ahhaha när jag öppnade esen present så blev jag skit glad sprang och kramade henne direkt eheheh :D <3  Men efter det så satt vi och chillade i solen och pratade :D. Och sen var eve tvungen att gå och träffa hennes mamma i centrum så vi följde först med eve hem och sen gick vi upp mot mig och eve och busra gick och träffade hennes mamma medans jag esne och siri gick hem till mig :) Efetr det taggade vi ner till ängen och gick runt lite, det är ju festival. Men det var inte så roligt där så vi gick därifrån. Dp ringde eves syrra och sa att hon  skulle upp till centrum och lämna en student nalle så vi följde med henne dit upp och gav henne den och sen gick busra hem så det var bara jag eve och sinem eftersom esen gick hem lite tidigare också. Sen satt vi oss på en bänk och sen kom daniela och sevrin och satt där med oss. och sen efter ett tag gick jag och evelyn till mig och chilade ute ooch webbade med folk. och sen var eve tvungen att gå hem för att hon skulle tabort sitt löshår. så då gick jag också hem och sen har jag inte gjort så mycket egentligen :) men ska sluta skriva nu. har fan skrivit en  bok :P brukar ju liksom nte skriva mycket när jag bloggar hehehe :D
men ha en jävligt trevlig kväll nnu !! :)

Och tack igen för allt :):):) älskar er mest !!!!! ni står alltid först<3








BILDER KOMMER SEN !






Kommentarer
Postat av: busra

haha bästa sväär ! :D <3

2010-06-06 @ 12:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback