Stan :)

hej på er !

idag skulle jag upp kl 12.00 men jag somnade om :O så jag vaknade kl 14.00 så jag fick skynda mig jättem mycket sen träffade jag eve på gården. vi drog upp till tbanan åkte först till liljeholmen. Men .. :O det var stängt där. så vi drog in till stan isst men där var det också stängt -.-
så vi bestämmde oss för att dra till fruäängen. vi gick in i en affär hahah fett mobbade sen efter det så tog vi bussen till kungens kurva. där gick vi bara runt typ. vi hade inget att göra. Men efterdet så tog vi skäris bussen, gick av i skär och tog tbanan. Där täffade vi en kompis som vi satt med :). sen när vi var typ i fittja så stannade tbanan bara :S och de sa att tbanan inte funkade som den skulle så att den åkte tillbaka till masmo och därifrån gick jag och eve till fittja. vi orkade inte vänta. men efter det gick jag hem och kollade lite på matchen som jag tittar på nu också.
2-1 till ghana :)
jääy.
men jaja skriver kanske sen eller imorn chiauu <3









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback